Komin typu chaos i gruba czapka


Po zrobieniu tego swetra zostało sporo włóczki, początkowo nie miałam pomysłu, 
jak ją wykorzystać. 
Pomysł narodził się z potrzeby - zrobiło się zimno i odczułam nieodpartą potrzebę 
wtulenia się w ciepły i miły komin. 
Wykorzystałam  pozostałą włóczkę i tak powstał  inspirowany swetrem otulacz.




A z tego, co pozostało zrobiłam grubą, ciepłą czapkę.



To wszystko na dzisiaj. Serdecznie pozdrawiam
Marta
  

Ten wpis został opublikowany w czwartek, 2 listopada 2017. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

18 Odpowiedzi w “Komin typu chaos i gruba czapka”

  1. Ale fajny kominek ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że odzież typu chaos do mnie nie przemawia ale kolorystyka jest świetna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się to podoba, ale szanuję Twoje odmienne zdanie. Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Widzę,że ciężką zimę przewidujesz ;)Podoba mi się ten chaos w kominie,bardziej niż w swetrze:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką przewidują amerykańscy meteorolodzy:) Dzięki za miłe słowa:)

      Usuń
  4. No i resztki cudownie zagospodarowane, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był cel i udało mi się wykorzystać włóczkę prawie w całości. Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  5. A wiesz, że komin chaos podoba mi się bardziej niż sweter chaos... hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kolejny chaos! Jako że jestem wielbicielką chaosów dziewiarskich, nie wykluczam, że podpatrzę komin :-). I już mam pomysł, by wpleść w niego kawałki jedwabiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zawsze jesteś kreatywna, więc komin chaos w Twoim wykonaniu na pewno będzie wyjątkowy:)

      Usuń
  7. Świetne - i komin, i czapka! bardzo pomysłowe i bardzo modne :) Ja też teraz siedzę w nakryciach głowy :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale koktajlowe wyroby! Bardzo radosne i energetyczne. Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się komin w takim wydaniu 🌸🌼🌻

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo energetyczny chaos, bije od niego ciepło! Super! Pozdrawiam, K

    OdpowiedzUsuń
  11. so interesting selection i realy love it,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie