Chaos - drugie podejście


Jest środek lata, upał trudny do zniesienia, a ja mam w rękach druty nr 8,
  na kolanach bardzo grubą , grzejącą w uda dzianinę i dzielnie realizuję zamówienie klientki 
- sweter chaos wg wzoru Chaos by Marta Boliglova
Miałam już podobne zamówienie tu, ale finalnie sweter był zaprzeczeniem chaosu. 
Tym chętniej przyjęłam to zamówienie, bo bardzo chciałam zmierzyć się z tym wzorem.  
Udało mi się spełnić oczekiwania klientki, jest bardzo zadowolona.


 






Pozdrawiam ciepło i dobrego weekendu życzę
Marta


Ten wpis został opublikowany w piątek, 4 sierpnia 2017. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

19 Odpowiedzi w “Chaos - drugie podejście”

  1. Piękny ten chaos.
    Gdyby każdy chaos na tej Ziemi był tak piękny, to jakże piękniejszy byłby ten świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory ten chaos:) Podoba mi się i to bardzo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kolory były długo i starannie dobierane, ale efekt spełnił oczekiwania właścicielki swetra:) Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Gratuluję spełnienia oczekiwania klientki! Chaos podobny do oryginału.
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu, takie było życzenie, by sweter nie odbiegał znacząco od oryginału. Gorąco Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Świetnie wyszedł,bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobny do oryginału. Super wyszedł.
    Ja swojego "chaosa" uwielbiam, choć daleko mu do oryginału. A teraz rozważam chaosowy top ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być podobny do oryginału, długo dobierałyśmy kolory by osiągnąć taki efekt. Top - mówisz, to może być ciekawe wyzwanie, a z czego chcesz go zrobić?

      Usuń
    2. Pewnie z jakiejś bawełny i wplotę poszarpany jedwab.

      Usuń
  6. Piekna kolorystyka Martusiu. Ja osobiście nie przepadam za takim nieładem artystycznym, ale patrząc na Twoją wersję zaczynam się przekonywać. Bardzo pieknie się prezentuje i- o dziwo- zaczynam sie przekonywać. Moc buziaków Martuś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, takie frędzle, to nie moja bajka, ale z efektu jestem zadowolona:) Ja takiego swetra na pewno sobie nie wydziergam. Ściskam Cię gorąco:)

      Usuń
  7. Nie jestem fanką chaosu pod żadnym względem, ale kolorki sweterka boskie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie gustuję w chaosie, chociaż na jakiejś szczupłej, wysokiej dziewczynie jest dla mnie do zaakceptowania:)

      Usuń
  8. Pięknie wyszło! Pani Marto, można wiedzieć jakie to włoczki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Gdzie można się zgłosić do Pani do wykonania swetra?

    OdpowiedzUsuń
  10. z jakiej włóczki jest zrobiony sweter?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie