Trochę słońca w grudniu


Jeszcze w październiku przyjęłam zamówienie na sweter robiony plecionką  irlandzką. Wzór jest bardzo pracochłonny i trochę zeszło zanim go skończyłam. Nie obeszło się też bez prucia. Z małymi przeszkodami udało mi się uporać z nim dopiero na początku grudnia. 
Sweter jest już u właścicielki więc mogę go pokazać.






No i oczywiście metka.


Dziewiarsko niewiele się u mnie dzieje, bo cały mój czas zajmuje zupełnie niedziewiarskie zamówienie. Przy pracy nad nim pachnie w całym domu, ale o tym wkrótce.

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.


Ten wpis został opublikowany w piątek, 5 grudnia 2014. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

13 Odpowiedzi w “Trochę słońca w grudniu”

  1. Jest piękny i niezwykle pracochłonny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest i ten kolor :) Zapowiedź brzmi intrygująco.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie do końca to oddają, chyba tylko na ostatnim najlepiej widać kolorek.
      Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Wzór rzeczywiście jest bardzo pracochłonny, ale za to efekt zniewalający. Uwielbiam takie plecionki, ale myślę, że mi samem nie wystarczyłoby cierpliwości:-) Pozdrawiam Martuś bardzio ciepło. Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, ja też plecionki lubię, ale chyba mam chwilowy ich przesyt. Cierpliwość do dziergania mam nieograniczoną, ja wtedy odpoczywam. Ściskam cieplutko :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny wzór i wierzę, że pracochłonny. Jednak efekt jest powalający :) Śliczny sweter w pięknym kolorze.
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu, warto czasem włożyć sporo pracy, by osiągnąć zadowalający efekt.
      Cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wzór rzeczywiście bardzo pracochłonny, ale efekt wspaniały. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooooooo.......... Szaleństwo, ile pracy i dziergania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek ,lubię takie wzorki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny sweter, wzorek świetnie się prezentuje w tym ciepłym, miodowym kolorze. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Napracowałaś się, to fakt, ale fefkt jest ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie