Sukienka na plażę


Lato w pełni. Żar się z nieba leje. W taką pogodę każdy marzy o wypoczynku nad wodą, 
bo to i poopalać się można i ochłodzić w jeziorze, morzu czy basenie.  
Czasem jednak na bikini trzeba coś lekkiego założyć.

 Proponuję ażurową sukienkę z bawełny.






To pierwsza z serii sukienek i tunik plażowych, w najbliższym czasie kolejne.
To wszystko na dzisiaj, udanego weekendu i dobrego tygodnia życzę 
Marta

Ten wpis został opublikowany w sobota, 28 lipca 2018. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

14 Odpowiedzi w “Sukienka na plażę”

  1. Znakomita tunika. Twoja ma piękny kolor, a wzór to mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten ocień różu, jest taki nieoczywisty. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jak ja lubię takie rzeczy! Fantastyczna jest:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, świetnie sprawdzają się latem. Sukienka podobała się modelce, więc dostała ją w prezencie:)

      Usuń
  3. Jaka piękna ta sukienka. Cudowna dzianina na lato.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna na letnie dni. Uwielbiam wszelkie ażury zwłaszcza o tej porze roku. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie miłe słowa, tym milsze, że pisze to mistrzyni ażurów:)
      Cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Proszę, ile wpisów na blogu Marty! A wydawało mi się, że tylko przez chwilę nie zaglądałam ;-).
    Ze skruchą wynikającą z mojego gapiostwa piszę, że wszystko jak zwykle staranne, dopieszczone i gustowne (plażóweczka, sukieneczki i kocyk) :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tyle słów uznania, sprawiły mi przyjemność :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie