Tęczowy piórkowy i trochę wiosny


Piękna pogoda sprawiła, że większość dnia spędzam na działce. Jednak zanim oddałam się pracom ogrodowym zeszło z moich drutów kilka projektów.
Jednym z nich jest piórkowy w prześlicznych energetycznych kolorkach.






Sweterek robiłam od góry, ostatnio jest to moja ulubiona metoda dziergania.
Robiąc w ten sposób  nie boję się , że zabraknie mi włóczki, na przykład,  
na kilka centymetrów rękawa. 
Mimo, że to mohair, to jest bardzo miły i delikatny dla skóry. 
Ta cudowna włóczka, to Fantastico od Mondiala ze starych zapasów,
 chyba już nie do kupienia.  Zużyłam ok. 110g , a robiłam (chyba) na czwórkach.


Nie mogę nie pochwalić się, co cieszy moje oczy na działce.







Udało mi się podejrzeć wygrzewającą się w słońcu  jaszczurkę.


Od jutra prognozowane są burze, to może uda mi się skończyć zwyklak z tasiemkowej bawełny.

Pozdrawiam wiosennie i do następnego wpisu  
Marta

Ten wpis został opublikowany w wtorek, 4 kwietnia 2017. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

33 Odpowiedzi w “Tęczowy piórkowy i trochę wiosny ”

  1. Piękny sweter, kolory są naprawdę fantastyczne. Działka powoli rozkwita. Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie kolorki najpierw mnie w tej włóczce urzekły.
      Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Świetne kolory, energetyczne. Przyjemnie jest zakładać dzianiny z takiej włóczki.
    Urzekły mnie zdjęcia wiosennych kwiatów. Takie widoki radują oko i duszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, nosić taki lekki moherek to duża przyjemność: nie ciąży, miło grzeje i jest całoroczny. Oj, cieszą te działkowe widoki, chociaż wymaga dużo pracy. Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  3. O tak! Piórkowy jest hitem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim, ostatnio, na pewno, sweter jest przeze mnie mocno eksploatowany:)

      Usuń
    2. Wcale się nie dziwię. Robi wrażenie!

      Usuń
  4. Przepiękne kolory na tym sweterku i fason bardzo ładny! Ale najbardziej spodobała mi się działka... Jej, tak usiąść wśród zieleni i podziergać... Ach! Wiem, to z pewnością mnóstwo włożonej pracy procentuje takimi pięknymi kwiatami!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, tej zieleni to jeszcze niewiele, ale po deszczu, który od wczoraj pada, to na pewno się zazieleni, żonkile i tulipany rozkwitną i będzie pięknie. Serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękny, a kolory faktycznie bardzo energetyczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory cudne:) teraz niezbyt często takie można spotkać:) Piękny ogród:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek,w sam raz na wiosnę i pasuje do tych pięknych sasanek w ogrodzie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię wszelkie odcienie różu i fioletu. Dzięki za miłe słowa:)

      Usuń
  8. No tak, kolorki są cudowne :) I bardzo pozytywne. Sweterek prześliczny! Podobają mi się kwiaty na pierwszym zdjęciu (te fioletowe). Codziennie je widzę przed wejściem do pracy. Jak one się nazywają?
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu, te kwiaty to sasanki, sporo ich kwitnie na moich rabatkach. Oprócz fioletowych mam jeszcze czerwone i białe.
      Cieplutko, wiosennie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
    2. U nas są fioletowe :) Piękne!

      Usuń
  9. Ale pięknie Ci ten sweter spasował do ogrodowych kolorów, prześliczny jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękny, te kolory są boskie i takie pasujące do każdej pory roku.Czekałam na ten sweterek, bo już dawno mi pisałaś,że powstanie. Cieszę się,że też sobie zrobiłaś. Ja mój uwielbiam za lekkość i puchatość, no i tekolorki. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu, za to samo uwielbiam mój i przyznam, że przy wykonaniu mojego trochę inspirowałam się Twoim. Cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Jestem zaszczycona, to bardzo przyjemne być choć w części inspiracją dla Ciebie. Wkrótce opublikuje mój nowy piórkowiec, bo moja fascynacja tymi puchatymi wełenkami nie mija.Pozdrawiam pięknie!

      Usuń
  11. Ojej, sweterek piękny i doskonale wykonany. Gratuluję, duże brawa. Marta, ogród bajeczny, zazdroszczę, bo u mnie jeszcze wszystko śpi. Taki ogród to inspiracja, zrozumiałam urok sweterka. W nawiązaniu do takiego ogrodu Twoja twórczość nie może być inna :).
    Pozdrawiam i miło mi, że do Ciebie zajrzałam.
    http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaro, bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów, trochę mnie zawstydzają. Rękodzieło lubię od dziecka, a ogródek od kilkunastu lat, ale jedno i drugie jest moja pasją i każdą wolną chwilę im poświęcam.Serdecznie Cię pozdrawiam i lecę z rewizytą:)

      Usuń
  12. Marta ależ cudne kolory sweterka! Udał Ci się bardzo :) A co do ogródka, to po prostu napisze, że jest przepiękny. Idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z tego swetra, spełnia wszystkie moje oczekiwania i potrzeby. A do ogródka zapraszam , ale jak zakwitną różaneczniki i tulipany. Może w majowy weekend majowy?

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia, a sweterek mega kolorwy i radosny tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ilekroć zakładam ten sweterek, od razu wstępuje we mnie energia i chęć do działania:)

      Usuń
  14. Świetny sweterek i naprawdę w pięknych kolorach; widziałam na własne oczy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor sweterka podkreślają cudne kolory kwiatów ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie