Granatowy kardigan


...skończyłam jeszcze w styczniu, ale jakoś tak nie było sprzyjających okoliczności, 
by go pokazać. Najpierw pogoda nie sprzyjała robieniu zdjęć, a granat jest trudnym kolorem do sfotografowania, potem kilka dni byłam w szpitalu. Wreszcie dzisiaj udało mi się pstryknąć kilka fotek i od razu chwalę  się tym, co zeszło z moich drutów.








Sweter nie ma zapięcia, jednak jego poły można spiąć agrafką czy, modną ostatnio, broszką.
Wzór, którym robiłam kardigan, znalazłam w starej Sandrze i nie są to warkocze, chociaż 
z pozoru tak wygląda. Sweter zrobiony jest z bawełny, zużyłam ok.600g, na drutach nr5.
Zamieszczam schemat wzoru, przepraszam, ale nie udało mi się zrobić lepszego zdjęcia. 


Chwilowo mam przerwę w dzierganiu, ale w głowie pomysłów sporo, więc niebawem postaram się je powoli urzeczywistniać.

Pozdrawiam wszystkich, życzę pogodnego weekendu i dobrego tygodnia
Marta












Ten wpis został opublikowany w piątek, 5 lutego 2016. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

27 Odpowiedzi w “Granatowy kardigan”

  1. Cudowny sweterek, robi wielkie wrażenie. Ściskam cieplutko Martusiu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, bardzo mi miło, że Ci się podoba. Serdeczności:)

      Usuń
  2. Cudowny a kolor.... piękność :) Fajny fason.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, udał mi się. Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Bardzo urodziwy: kolor, fason i splot.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweter. Podoba mi się fason. Bardzo! Zaglądam i zerkam na ten Twój sweter co chwila. Też taki chcę ;) A warkoczyki, które warkoczami nie są - są superowe! :)
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło. że sweter zrobił na Tobie wrażenie, chcieć to móc, więc druty w dłoń i do roboty. Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Świetny fason sweterka, ładnie układa sie na manekinie ( niestety na manekinie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro, na ludziu też nieźle wygląda. Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Jest świetny ,fason i kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy te niby warkoczyki:) Całość jest świetna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby warkoczyki ciekawe i fajnie się je robi, drut pomocniczy jest zbędny. Ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy wzór, oryginalny :) Rozszerzany tył nadaje całości ładny kształt. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że sweter zyskał Twoje uznanie, dziękuję.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Śliczny ;-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i bardzo oryginalny. Można się otulić i wyglądać elegancko! Pozdrawiam drutkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Nie pamiętam tego modelu z Sandry, pewnie nie prezentował się tak dobrze jak Twój sweter:-). Fason bardzo ciekawy, no i ta granatowa bawełna doskonale eksponuje wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz prawo nie pamiętać, bo ten sweter znalazłam w Sandrze
      z 2006 roku. Masz rację, ten kolor jest idealny do tego wzoru.
      Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  12. Fantastycznie wygląda super wzór - taki do otulenia ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sweter! i kolor, i wzór!
    Trafiłam z polecenia Beaty, od tarnobrzeskich kobiet, dzisiaj mi o Tobie opowiadała :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Normalnie bym ukradła ten sweterek, tylko mam obawy co do długości rękawów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie