Come back


Od ponad trzech miesięcy nie zamieściłam żadnego posta. Pora przypomnieć o sobie.

Lato w pełni, upały skutecznie zniechęcają mnie do aktywności robótkowej. Większość czasu spędzam na działce, pielęgnując moje ukochane kwiaty. Jedynie wieczorami sięgam po druty.
Z wielkim trudem udało mi się coś dla siebie wydziergać.






Letnie poncho dziergałam prawym dżersejem podwójną nitką. 
Żeby przełamać monotonię z jednej strony zrobiłam kilka nieregularnych pasów zamieniając jedną nitkę różową na naturalną.

włóczka Lenka 300g
druty nr 4,5 
długość 70 cm
szerokość 95 cm



Ten wpis został opublikowany w poniedziałek, 4 sierpnia 2014. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

12 Odpowiedzi w “Come back”

  1. Piękne, letnie ponczo. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie po garść inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słówka, z zaproszenia już skorzystałam, na pewno będę do Ciebie zaglądać. Ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  2. W wielkim stylu ten come back:) Wdzianko bardzo mi się podoba - jest lekutkie, zwiewne i w pięknym kolorze, idealne na lato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje trzecie podejście do tej Lenki, poprzednie prawie gotowe udziergi sprułam, bo nie spełniały moich oczekiwań. Podobno do trzech razy sztuka. Bardzo lubię tę narzutkę, miło, że Tobie także się podoba. Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Bardzo fajne wdzianko.Wyglądasz w nim uroczo i tak stylowo. Gratuluję udanego udziergu, warto było czekać na taki efekt!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, świetnie sprawdza się w ciepłe wieczory, chroni przed ukąszeniami komarów a nie jest w nim gorąco. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bardzo to pomysłowe. Świetnie się prezentuje na Tobie. Świetnie, że znów jesteś Marto. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak długa przerwa w blogowaniu nie prędko się powtórzy. POnch jest bardzo wygodne, zakrywa co trzeba i nie krępuje ruchów. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Super, że zdecydowałaś się na powrót, bo wdzianko zaprezentowałaś z klasą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia, że ktoś mógł zauważyć moją nieobecność, ale ja też cieszę się z powrotu. Dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Nooo nareszcie się pojawiłaś i z piękną pracą w dodatku ;-) Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wymarzone na wielki powrót prosto i elegancko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie