Niezbędny dodatek


Od dłuższego czasu marzyłam, by taką przysłowiową ,,kropką nad i " moich udziergów były przyszyte do nich metki z moim logo i nazwą bloga. Dzięki nim moje prace nie będą już anonimowe. Wreszcie udało mi się zrealizować to marzenie.





Metki wykonane są z niestrzępiącej satyny, dzięki temu nie trzeba ich podwijać i nie będą się strzępić
w praniu.
Z prawdziwą przyjemnością przyszyłam już pierwsze z nich do ostatnio zrobionych letnich już udziergów.



Gotowe prace czekają na sesję zdjęciową i myślę, że niebawem będę mogła je wam pokazać.

Pogoda sprzyja relaksowaniu się na łonie natury, więc korzystam i spędzam każdą wolną chwilę na mojej działeczce i podziwiam ukochane tulipany.







Życzę wszystkim ciepłego i słonecznego tygodnia, pełnego wrażeń i dobrze spędzonego czasu.








Ten wpis został opublikowany w niedziela, 27 kwietnia 2014. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

8 Odpowiedzi w “Niezbędny dodatek”

  1. Świetne metki, piękne kwiaty:-) Nie mogę doczekać się prezentacji Twoich ostatnich udziergów. Pozdrawiam Marto bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Na zdjęcia nowych udziergów też czekam, może po majówce będą gotowe. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Zazdroszczę! Też od dawna noszę się z takim planem, ale brak mi pomysłu na własne logo... A potem myślę, że i tak przecież robię na tak małą skalę, że po co mi metka... Ale nie powiem, chciałabym:) Twoje metki bardzo mi się podobają.
    PS, proszę Cię zlikwiduj weryfikację obrazkową, bo już trzeci raz nie mogę odczytać tych bohomazów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renyu, miło mi, że podzielasz moje zdanie na temat metek. Mam syna grafika, więc logo i stronę mi zaprojektował za co jestem mu wdzięczna, bo tak jedno jak i drugie mi się podoba.
      Myślę, że udało mi się zlikwidować te obrazki. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Metki od dawien dawna chodzą mi po głowie i myślę , że to tylko kwestia czasu, kiedy dorobię się podobnych:) Syna pochwal, bo metki są fantastyczne! I szczerze ich zazdroszczę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te metki ,i nie powiem nic nowego ,też mi się marzą własne metki .
    A nie mówiłam że się powtarzam .
    Piękny ogródek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł z tymi metkami :) Gratuluję pomysłu.
    Ogródek piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękne i inspirujące te metki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie