Trzy kolory

 Zanim wyklarował się mój wyjazd do Kanady przyjęłam zamówienie na trzy sweterki.
Pracę rozpoczęłam jeszcze przed wyjazdem, ale żeby zdążyć z realizacją zamówienia w terminie, musiałam zabrać z sobą druty i włóczkę.
W dzień zwiedzałam bliższą i dalszą okolicę, a wieczorami, zasiadając w wygodnym fotelu, dziergałam.
Udało mi się skończyć dwa swetry, trzeci zrobiłam po powrocie do Polski.
Sweterki są już u właścicielki- z efektów mojej pracy jest zadowolona.
 










Ten wpis został opublikowany w sobota, 14 grudnia 2013. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

8 Odpowiedzi w “Trzy kolory”

  1. Wyglądają doskonale, mają ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ten żółtozielony ma obłędny wzór i kolor oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Marto . Dziękuję że odwiedziłaś mój blog. Bardzo ładnie robisz na drutach. Kiedyś bardzo dużo robiłam na drutach ale ostatnio zawładnęło mnie szydełko. Wszystkie sweterki piękne. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu,miło było Ciebie gościć. Dziękuję za ciepłe słowa.Myślę, że będziesz do mnie czasem zaglądać. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Cudne sweterki - przepięknej urody w kolorkach jak i wzorkach :))) Ostatni wzorek liści cudo :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie