JESIENNY KARDIGAN


Trudno się z tym pogodzić, ale to już  jesień. Bez czegoś
cieplejszego nie bardzo można wyjść z domu.
Kardigan jest więc dobrą propozycją
.
 Mój wydziergany jest z mieszanki wełny i akrylu na drutach nr 10.





Ten wpis został opublikowany w sobota, 21 września 2013. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

9 Odpowiedzi w “JESIENNY KARDIGAN”

  1. Bardzo ładny sweterek i na pewno cieplutki. Podoba mi się.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny, zapraszam ponownie.

      Usuń
  2. Jaki piękny! Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś, bo dzięki temu ja mogę nacieszyć oczy tym, co pokazujesz u siebie :-)
    Niesamowicie przypadł mi do gustu ten kardigan. No i na drutach nr 10 robi się chyba całkiem szybko :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Bardzo lubię grube druty, bo wystarczą 2-3 dni i sweter gotowy.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Przepiękny w cudnym kolorku :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweterek. Też teraz dziergam na grubych drutach i robótki przybywa aż miło. Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny sweterek, bardzo podoba mi się jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie komentarze, miło słyszeć pozytywne opinie, które zachęcają do realizowania kolejnych projektów.

      Usuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie