Drobiazgi

Lato w pełni. Upały dają mi się we znaki. Jak je przeżyć?
Najlepiej nad wodą pod rozłożystym parasolem lub w klimatyzowanym pokoju ze szklanką wody z cytryną i miętą.
Na dużą robótkę nie mam ochoty. Szukam więc sobie jakichś małych dziergadełek.

Potrzeba jak zwykle podpowiedziała mi pomysły. Letnie bluzeczki z dużym dekoltem ześlizgiwały się z wieszaków - znalazłam na to sposób.
Z resztek włóczek zrobiłam szydełkiem pokrowce na wieszaki, które zapobiegają ześlizgiwaniu się ramion bluzki z wieszaka.


Sprawdziło się.
Wydziergałam również skarpetki na nogi krzeseł, by nie zarysowały podłogi.







Też się sprawdziło.




Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.

Ten wpis został opublikowany w wtorek, 6 sierpnia 2013. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

3 Odpowiedzi w “Drobiazgi”

  1. Ale ciekawy pomysł!Muszę go zastosować,bo podklejanie filce już mi się znudziło.Myślę,że trzeba wziąć mocną nitkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wykorzystałam resztki bawełny, która została mi z letnich sweterków, ale myślę, że każda włóczka będzie odpowiednia, byle nie za gruba.Powodzenia

      Usuń
  2. Fajny pomysł i bardzo ładny :)))jak syn łyknie to i ja zrobię takie skarpetki hihi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie