Witam serdecznie

Na blogu będę prezentować moje robótki na drutach i szydełku.
Umiejętność posługiwania się drutami i szydełkiem opanowałam równolegle
z umiejętnością czytania i pisania. Zaczynałam od dziergania szaliczków dla lalek.
Z czasem doskonaliłam swoje umiejętności i jeszcze w szkole podstawowej
zrobiłam mój pierwszy sweterek.

Miałam okresy mniejszej lub większej aktywności robótkowej....
Od kilku lat jestem emerytką i na dzierganie mam więcej czasu.
Moje wyroby sprzedaję w warszawskich butikach.
Wykonuję też prace na indywidualne zamówienia.
Poza sweterkami i bluzeczkami robię mniejsze lub większe serwety.

Ten wpis został opublikowany w poniedziałek, 21 stycznia 2013. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

Zostaw odpowiedź

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie