Coś dla maluszków


Nie tylko dorośli chcą przy wigilijnym stole wyglądać odświętnie i wyjątkowo, 
maluchy też chcą wyglądać inaczej niż zwykle. 
Kuzyn poprosił mnie, bym zrobiła na tę okazję kamizelki dla jego synów, trzy i czterolatka. Jako, że lubię dziergać dla maluchów, nie odmówiłam. 
Ale kuzyn jest także ojcem ośmiomiesięcznej córki, 
więc od siebie zrobiłam i dla niej sweterek.





Mam nadzieję, że spełniłam oczekiwania i trafiłam z rozmiarem oraz kolorem dzianin.

Pozdrawiam  wszystkich odwiedzjących
Marta

Ten wpis został opublikowany w czwartek, 20 grudnia 2018. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

4 Odpowiedzi w “Coś dla maluszków”

  1. Urocze udziergi. Ja bym była zachwycona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie zrobiłaś, dziaciaczki będą niesamowicie stylowo przy stole wyglądać:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, śliczności. Ten szary sweterek jest cacany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie