Plażowa tunika na pożegnanie wakacji


Tego lata miałam tak zwaną fazę na sukienki plażowe. 
Wydziergałam ich cztery, ale większość z nich tak szybko została przygarnięta, 
że nie zdążyłam ich utrwalić.  Udało mi się poza ,  obfocić jeszcze jedną tunikę. 
Oto ona, w sam raz na pożegnanie z wakacjami.




 W następnym poście pokażę już jesienne, nieco cieplejsze projekty, a jest ich już kilka.

 Pozdrawiam, do następnego
Marta
 


Ten wpis został opublikowany w niedziela, 2 września 2018. Możesz śledzić odpowiedzi w tym wątku za pomocą RSS 2.0. Możesz zostawić odpowiedź.

12 Odpowiedzi w “Plażowa tunika na pożegnanie wakacji ”

  1. Ciepła aura wciąż trwa, więc to wciąż dobra pora na lekkie udziergi:-)
    Ja też mam jeden zaległy do pokazania, ale najpierw sfotografowania i mam nadzieję, że w tym tygodniu wreszcie mi się to uda zrobić.
    Tunika śliczności:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda jeszcze letnia, ale pora wracać do pracy, więc wszelkie lekkie ażurowe ciuszki poszły w odstawkę do przyszłego lata:)
      U mnie na drutach już jesiennie:)

      Usuń
  2. wspaniałe te Plażowe sukienki i tuniczki - podziwiam i też muszę się zabrać za dwie a czas mam do 20 stycznia:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Nie lubię cienkich projektów dziergać zimą, może u Ciebie jest inaczej. Ale, póki co, jest ciepło, więc może zdążysz przed zimą? Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Pewnie jeszcze nie raz się przyda a wzór jest bardzo ładny:) Z czego robiłaś? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam z bambusa Alize. To już czwarty projekt z tej włóczki, lubię ją na letnie udziergi, jest bardzo wydajna i przyjemna dla ciała:)

      Usuń
  4. Bardxzo elegancka sukienka i nie tylko na plażę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze. Zapraszam ponownie